BF Goodrich g-Force Winter 2

215/55 R17 98H XL , met wangbescherming (FSL)
Beschikbaarheid
beschikbaar
Banden
Wi Winterbanden
M+S keurmerk
met het sneeuwvloksymbool
EAN
3528708565920
Artikelnummer
GI-R-342597GA
Snelheid
H: oplopend tot 210 km/u
Bandenlabel
rolweerstand C
Grip op nat wegdek B
Geluidsemissie 69dB
€ 140,50
Vaak samen gekocht:
  • Totale prijs:
    € 592,34
    1 x BF Goodrich g-Force Winter 2 215/55 R17 98H XL , met wangbescherming (FSL) =
    € 140,50
    1 x DeltiGrip Deltigrip Sneeuwkettingen =
    € 30,34
Bandenlabel / Efficiëntieklasse

Wij verkopen nieuwe autobanden die niet ouder dan 2 jaar zijn.

Gedurende deze periode met en gebruik van hetzelfde artikelnummer, kunnen zowel gelabelde banden (geproduceerd na 01.07.2012) en ongelabelde banden (geproduceerd vóór 01.07.2012) worden gekocht bij de fabrikant.

Banden met hetzelfde artikelnummer, al dan niet gelabeld, kunnen op dezelfde as worden gemonteerd omdat ze dezelfde efficiëntieklasse hebben. Het bewijs is verkrijgbaar bij de betrokken fabrikanten.

De waarden van de bandenefficiëntieklasse worden door de fabrikant naar ons gestuurd, samen met het artikelnummer en de IP-code. Wij sturen het artikelnummer en deze waarden naar onze klanten, ongeacht de fabricagedatum van de banden, met uitzondering van artikelen die zijn ouder dan 2 jaar.

Houdt u er rekening mee dat deze band niet kan worden gelabeld omdat hij is geproduceerd vóór 01.07.2012.

In dit geval zijn de volgende efficiëntieklassen geldig: rolweerstand: E, Grip op nat wegdek: C, Geluidsemissies: 69 dB.

Als de band werd geproduceerd na 01.07.2012 is het label van de tabel aan de linkerkant geldig.

VERHOOGDE VEILIGHEID OP IJS, UITSTEKEND IN DE SNEEUW

Het nieuwe netwerk van lamellen zorgt voor optimale trekkracht en wegligging in de sneeuw. De nieuwe rubbersamenstelling, vermindert de stijfheid van het loopvlak bij lage temperaturen, en staat garant voor een kortere remafstand op beijzeld wegdek (3).

ÉÉN VAN DE BESTE BANDEN OP DE MARKT VOLGENS HET BANDENLABEL

De B-kwalificatie die aan deze band is toegekent, bevestigt zijn uitstekend veiligheidsniveau voor het remmen op nat wegdek (4). Het V-vormig richtingsgebonden profiel met afvoerkanalen maakt het voor de band mogelijk om het water beter af te voeren, wat het risico op aquaplaning verminderd (5).

EXTRA STIJL

De markeringen met fluwelen uiterlijk op de zijwanden van deze nieuwe band doet u de terugkeer naar uw zomerbanden betreuren.

* 3 Peak Mountain Snow Flake wintermarkering ** Modder & Sneeuw

(1) Remafstand op ijs is verkort met 8% in vergelijking met zijn voorganger BFGoodrich® g-Force Winter in de afmeting 205/55 16 91H. Interne test door de Michelin-groep, in oktober 2014 uitgevoerd op de ijsbaan van Clermont Ferrand.

(2) De BFGoodrich® g-Force Winter 2 band heeft een label B op nat wegdek, een klasse beter dan zijn voorganger met het C-label. Bron: Product Tracking Report augustus 2015. De remafstand op nat wegdek is met 2,2m verkort, ofwel 6%, in vergelijking met zijn voorganger BFGoodrich® g-Force Winter in de afmeting 205/55 16 91H . Interne test door de Michelin-groep, in december 2014 uitgevoerd in het technologiecentrum van Ladoux.

(3) Remafstand op ijs is verkort met 8% in vergelijking met zijn voorganger BFGoodrich® g-Force Winter in de afmeting 205/55 16 91H. Interne test door de Michelin-groep, in oktober 2014 uitgevoerd op de ijsbaan van Clermont Ferrand.

(4) De BFGoodrich® g-Force Winter 2 band heeft een label B op nat wegdek, een klasse beter dan zijn voorganger met het C-label. Bron: Product Tracking Report augustus 2015. De remafstand op nat wegdek is met 2,2m verkort, ofwel 6%, in vergelijking met zijn voorganger BFGoodrich® g-Force Winter in de afmeting 205/55 16 91H . Interne test door de Michelin-groep, in december 2014 uitgevoerd in het technologiecentrum van Ladoux.

(5) Weerstand tegen aquaplaning is met 15% gestegen in de lengterichting en met 13% in de bocht, in vergelijking met zijn voorganger BFGoodrich® g-Force Winter in de afmeting 205/55 16 91H. Interne test door de Michelin-groep, in december 2014 uitgevoerd in het technologiecentrum van Ladoux